måndag

image114image115

Godkvällans :)

igår vart jag och rebecka på bio - se upp för dårarna, rätt kul emellanåt, men är det bara vi som har humor? bara vi som skratta iallafall, haha! sen kom brorsan och hämta oss, satte oss litta vid datorn och hade kulans, sen la vi oss skavfötters och kolla - natt på museet fast rebecka somna direkt, märkte de när jag låg och skratta men hon vart helt tyst, haha mobbat, då ville jag med sova :) vaknade tidigt som aset imorse, så somna om sen vaknade man, fixa sig och jag och beccan drog och jobbade, rätt soft, kollade på sånt där program man ska ringa in och vinna pengar, haha fyfan va pinsamm hon i tv rutan är, skjut dig. sen drog beccan till skolan för att göra prov och jag jobbade till 17 då twinsen kom, spelade biljard med andrea efter det och sen kom mamma och hämta mig, åkte till torp, fick vita tights, en stor snygg t-tröjja och ett par sjukt fräsha skor, älskar skor ♥ sen till biljarden och hyrde - säg att du älskar mig, den blonda snyggingen i filmen har ju dött ju :/ uscha mig! så fick jag goe chipsen av mamma också, vill hon att jag ska bli fet? buhu :') haha nejdå!

LÄNGTAR TILL ONSDAG :D <3

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0