nybakta bullar och sötsaker

en ny vecka nu då , vaknade vid 12 tiden och pappa körde ner mig till stan , sen åkte han vidare med en massa polare till spanien för att spela golf :D gick iallafall till jobbet , det var ju inte direkt något bombattentat där direkt , men jag fixa och dona så mkt så :) sen kom mammas kompis med nybakta bakverk , så två nygräddade bullar med cappuccino fick bli min frukost , mumma :) och efter ett par timmar kom mamma med thai mat till mig med :) ruggigt gott . och efter det raska jag iväg till farfar för att jobba vidare där , sen körde han hem mig , men väl hemma kom hanna på att hennes nycklar låg på skrivbordet :/ blev lite grinig , så gick åka bussen neråt stan igen & gå till biljarden , men mamma var inte där så fick vänta i ngn timme med emelie , sen kom mamma och körde hem mig , sen blev jag himlans hungrig på mina älsklingar - rånmacka , haha fult men jag kan käka hundratals , med kaviar då förståss :) men när jag skulle hämta hitta jag dom inte :/ så jag fick mitt lilla cp ryck , men sen fick jag syn på dom så käka jag mig mätt framför den nyaste beck - advokaten som jag hyrde idag , mkt bra ! men dom flesta beck är bra :) nu e det sovdags , DREGLA KUDDE !


ljuvliga bodyshop's bodybutter är bara för bra, den går på 150:- och är näst intill oemotståndlig, och alla brudars kärlek, att ta hand om kroppen lilla :) deras egna lilla bodymist som doftar vanilj är inte alls dålig, att dofta lite vanilj om dagen är för fan bra för magen :) dom har en mist med svarta vinbär & rosor som är sådär vardagsfräsch & naturell som jag tkr om. och den lilla bronzeborsten är hundra % praktisk i handväskan!


mistborstebutter


OH JAG ÄLSKAAAR DESSA SÖTSAKER ♥




♥ parfym fresh laudry edt by clean 799:- (billigare alternativ? babygirl edt)
♥ glittrigt babyrosa kroppspuder med lukt & smak av pepparmint  från urban decay 249:-
♥ ursött bubbelgumsrosa rouge från twofaced för 198:-

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0