SOL SOL SOL

image162
 
nyduschad och insmord i massa härliga lotions , så nu luktar jag mumma :) dagen har varit härlig , hade sovmorgon till 11.45 då jag hade psykologi , rätt soft , va pigg och allt , fick sluta 30min tidigare , sen hade vi gympa , skulle till badhuset och simma klädsim , men jag har lingonvecka så jag hade inte lusten så jag emma och ida fick varsinn stegräknare , och skulle gå en promenix , vi gick inåt stan och satte oss med varsin caffe mocca på rådhuscafét , gick runt i linne hela dagen , så kokhett :) sen gick vi till badhuset igen och köpte oss varsinn glass , så satt vi utanför och vänta på sofie eftersom hon hade vart duktig & badat :) sen gick vi ännu mera och dom följde mig till mammas jobb , sen försvann vi från varandra , så hjälpte jag mamma lite , och hon lovade mig att göra värsta goa lyxmaten när hon kom hem så då var jag glader , åkte hem iallafall , tog på mig gympakläder och stack ut och sprang med iPODen på armen , riktigt gött , sprang en jävla bit , och när jag var borta vid dalaberg gick jag in till mammas bästa vän och fick mig nått och dricka och en liten pratstund , sen sprang jag hemmåt igen , man mår så bra av det :) men när man kom hem blev man sura hanna , för då var inte min mat på bordet som mamma lovat , så jag ringde och fråga jag skulle få ngn mat eftersom jag inte har fått ngn mat i magen idag , men då sa hon nej :S och att hon inte lovat det , blev arg och la på , sen kommer hon hem skit sur , som om det är hon som ska sura , och säger att hon kan göra pyttipanna till mig , vafan , hon vet att jag tkr det är det äckligaste som finns , fyfan vad sur jag blev  , början nog bli en sån period då jag börjar bråka med mamma & pappa :/ hatar det  , ska bli skönt att åka till syrran i halmstad på fredag , och just det , päronen lovade att betala resan , men bara för att jag sura nu så är det jag som får pröjjsa , haha jag får spel , orkar inte ! menmen , mamma är iallafall den bästa av dom alla iallafall , för hon tyckte synd om mig sa hon och nu gör hon min älsklingsmat men bara på ett villkor: om jag gör barnaisesåsen!! hahaha :D

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0