söndag

image113
vill tillbaka nu →

igår jobbade man från 13 - 19 sen kom brorsan och hämtade mig och köpte kebab & pizza till mig, andrea och sofia, micket snällt :) sen kom jag hem, bara vi tre hemma, kollade på melodifestivalen, the ark? nej jag fattar inte :S myskväll iallafall, men la mig alldeles för sent eftersom man pratade med en väldigt rolig typ i telefon, så imorse vaknade jag att min telefon ringde halv tre :S fyfan va hemskt, hatar att vakna så sent. idag vet jag inte vad som händer, kanske bio om det går någon bra. vart ledig från skolan i en vecka nu och två veckor till blir det, alltså kommer jag ha vairt borta från skit skolan i fem veckor pga thailand också :) skönt! har bestämmt mig för att skriva här lite mer också, så gå in och kolla oftare :D

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0