trist skoldag

skolan va dö trist, hade bild första, blev klar med mitt porträtt långt innan lektionen var slut och kerstin sa att jag inte hann börja på nått nytt, men jag fick inte gå från lektionen, fick bara sitta & glo in i väggen, försökte smita en gång, men hon såg mig, haha fy störande . sen har man fått nytt schema så visste inget , fick leta efter ngn i min klass och då hade man en timme till nästa lektion , usch tråkigt , höll på att somna . slutade iallafall 15.15 då jag gick till linn en sväng och sen till farfar och jobbade , som vanligt körde han hem mig , och fick kläskkotlett, pommes och bearnaisås av mammsen, mumma :) nu satte jag mig nyss här , bara för att skriva här en snutt , ska lägga mig med bikinin på altanen och plugga psykologi , 140sidor och prov nästa vecka , lönsamt och kul att få reda på det idag :) jippi ! skriver mer ikväll :D ikväll kommer nog älsklingen min hit :)


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0