underbara sol

image152imorse väckte mamma mig och sa att jag var tvungen att gå upp för att vi skulle åka till min morfar som ligger på sjukhuset, så jag gick upp och gjorde mig iordning, men idag var en sån dag där alla kläder var fula, bytte  nog minst 5ggr innan jag bestämde mig, men blev ändå inte nöjd, haha dum är jag ! :D sen när vi kom till sjukhuset gick jag och köpte två chokladkakor och morfar blev jätte glad över att se mig , men kanske mest för chokladen , haha . var där i ungefär en timme , sen åkte jag, mamma och min syster till torp där vi träffa våra grannar också, som vi gick runt med, provade nog tusen skor, sen köpte jag ett stort pösigt linné, en grön skjorta och en borste till min hund :) sen åt jag en entrecote med klyftpotatis och bearnaisesås :) så jävla gott ! och sen åkte vi till biljarden och hyrde film & träffade emelie och linn :) kom nyss hem typ , ska ut i de fina vädret , helt underbart ju :D IMORGON ÄR FÖRSTA SKOLDAGEN PÅ FEM VECKOR :| känns inte kul !


 
har nog fått världens sötaste sms :)

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0