-

hade bara gympa idag i skolan så ja hoppa över skolan helt istället, bra det för mamma väckte mig kl. 7 imorse men ja har nog aldrig vart tröttare så jag fick somna om, fan va gött länge jag sov, sen vid 12 så kom emelie och linn hit skulle fixa håret på linnsan, locka det & massa, eftersom dom ska på studentfest i göteborg idag så var hon tvungen & va snygg :D men nu ska jag snart fixa mig lite, ska nog åka ner till stan och betala resan till sunny beach nu, så sen går det absolut inte att ändra sig ;) wihooo.. sen ska jag snabbt hem till sandra och vara fotograf för balen idag, kommer nog bli bra sen vid 18 tiden börjar jag jobba, urk vill faktiskt inte jobba idag, måste plugga mer också :/ jävla skit, vill att denna veckan ska ta slut nu nu nu..

onsdag: jobba
torsdag: plugg
fredag: jobba
lördag: till sommarstugan
och städa hela jävla huset
eftersom vi har byggt om,
kommer ta flera timmar :(
söndag: plugga
 
vill ha sommarlov med detsamma, men det går ju så jävla segt !!!

image371

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0