alessandra

nu är jag hemkommen efter en lång dag, skulle ju åka ner till staden och vara med linn en stund, innan min lektion, men så missa jag bussen, tydligen har dom ändrat busstider eller nått? för dom går helt fel :S fick iallafall ta nästa buss och då kom jag försent till gympan, men min lärare blev inte sur iallafall, tyckte det var bra att jag kom ! efter lektionen så gick jag och hämta en systemkamera i skolan som jag behöver ha under helgen, sen så gick jag till linnsan, där jag var en bra stund till min pappa kom och vi åkte till torp, gick och lämnade tillbax kameran min som gått sönder för tredje gången, är så arg! vill inte ha en sån igen, hoppas den inte går & fixa för då lova han som jobbade på elgiganten att jag ska få välja en ny, fyfan va jag ska ta en systemkamera då :D sen så köpte pappa en tv oså, sen gick jag och köpte riktigt fräsha skor till linn & emelie och en tjokis kofta till mig, var tvungen att ha xs i den ändå va den lite stor :S haha but I love it ! sen åkte vi och handla massa mat och sen hem och laga makaroner med köttbullar till mig och brorsan, shit mkt man gjort idag känns de som , ont i föttera :P första gången jag sitter ner idag typ :P haha ...

åh va du gör mig ledsen :(
ledsen ledsen ledsen
men jag vet att du inte har några skuldkänslor
så kall är du ! ! ! ! !

Alessandra Ambrosio är den vackraste människan på hela vår
jord, om jag skulle få byta människo kropp hade jag lätt valt henne..
hon har varit min förebild sen första gången jag såg henne, dvs väldigt
länge sen, det kmr nog aldrig skådas ngn vackrare :O

image300

Kommentarer
Postat av: --------

Jag får då säga att Adriana Lima är klassen snyggare....

2007-05-17 @ 12:33:00
Postat av: Hanna

absolut inte..:)

2007-05-17 @ 13:30:24

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0