all i need is one

image325

idagens vaknade jag av att alice grinade runt 06.00 tiden, jätte kul verkligen, som tur är
somnade jag om rätt snabbt och vaknade runt 11.00 då jag gick upp och gjorde frukost
till lillasyster och hennes sällskap, så snäller jag är ;D sen fick jag själv äta min frulle &
sen satte jag på pirates of the caribbean 2 men kollade bara i ca. 40min sen fick jag ryck
och började städa hela huset och även hela rummet mitt, eftersom pappa inte är hemma
kommer han säkerligen bli glatter när han se vad jag gjort, haha ! nu sitter jag här igen,
tänkte precis kolla klart filmen igen, men så kom nya tider på tv, haha det är så jävla fult, sitta & kolla hur dåliga skådespelare det finns, sinnes.. iaf efter den ska jag kolla klart filmen, sen får jag se vad som händer, kanske ska laga lite mat :) och ikväll skulle det inte vara helt fel att dra till någon ferre, men vet inte om det finns någon :/ det blir nog bra, annars myskväll ! men nu ska jag kolla klart nya tider ;D pussen & kramen.. <3

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0