babygrrrrl

imorgon ska jag beställa tid hos frissan, kanske färgning också, usch är så trött på mitt hår alltså :/ färgade ju mitt hår nyss, tyckte det blev bra oså, men lite ojämnt på några ställen så det måste fixas till, vill ha en aning mörkare tror jag, så klippa upp en massa och ha hellugg, den ska vara lång, precis ovanför ögona, sjukt fint tkr jag det är :) hoppas han har någon tid så fort som möjligt, han är så duktig, får alltid till det så som jag vill, hatar alla frisörer som inte gör som man vill utan gör det dom tkr e snyggt, då blir det aldrig bra :/ så blir man neggu..

image281

snyggingen rachel, så fräsch hon blivit i huet också :D

Kommentarer
Postat av: Amy

Hej lillstumpan! Tack för frukostsällskapet i veckan det var mysigt att träffa dig igen. Fin blogg du har:). Du är fin i håret nu men frisyren på bilden skulle nog passa dig ypperligt. Ha en skön lördag. Tittar in snart igen. Pussar och kramar från mig

2007-05-12 @ 08:30:25

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0