babyloution

var ledig idag, kul att jag fick reda på det menar jag, men var ändå tvungen att fixa lite grejjer i skolan, fast jag höll på att somna hela tiden, så jag tog och åkte hem och somnade direkt, sen vid halv fyra åkte jag ner till stan och fixa och trixa, sen åkte jag hem och jag måååååste börja plugga....
 
har att göra:
samhällskunskap: världens svåraste läxa, uppsats om palestina/israel konflikten + lite till.
svenska: recension om en film, öva in ett tal.
bild: måste måla tre tavlor denna veckan.
foto: måste fixa tio bilder, göra ordning dom på photoshop, skriva ut dom på fotopapper, fixa dom i albumet.
plus säkert mkt mer ja glömt av, jag orkar inte :(

nu har mamma gjort tacos :)

image365

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0