boring

fan vilken sug dag, alla dagar är så trista nu, så jävla mkt i skolan, fan va de får mig på dåligt humör ÅH !! hade mdk imorse, sen gick vi bara & hämta en läxa på samhällen, har egentligen svenska också, men eftersom jag inte hunnit med den läxan kan ja inte gå, för den läraren är galen, fan har inte vart på den lektionen på två veckor :/ fan va dålig ja är. jaja, var me theres en liten stund, sen gick jag & köpte hårband & nagellack, sen åkte jag hem, nu ska jag ta mig en lång dusch och göra ve mig, sen blir det pisshelvetedödamig utvecklingssamtal :( åh, mammi kommer inte bli glad! direkt efter det börjar jag jobba och det orkar jag inte idag :( vill bara hem och sova och sluta tänka på jävla skit skola och skit plugg, fyfan dra mig baklänges, nemen det var väl kul att läsa detta? allt är bara neggu.. jaja det kommer ljusa dagar också ! BLÄ !

bilden är från grekland där min mamma var förra veckan :D
image350

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0