cruising

igår morse var jag på neggu humör som fan, eftersom alla var grymt sega och jag visste att det skulle sluta med att jag skulle sitta själv i min ensamhet och kolla film eller nått, men så fel man kan ha :) jag sov länge och sen slappa jag som fan till 17.30 tiden då jag åkte bussen till linnsy, så va ja med henne till 21.30 ungefär, vi är så cpiga, först skulle vi inte göra nått, sen så ville vi till kungshamn och festa & sen så hände en massa saker så vi kanske skulle till trollhättan men så kunde vi inte bestämma oss, så ringde david mig och fråga om jag skulle me till trollhättan för dom hade en plats kvar i bilen, och eftersom linn var så seg med allt så lämna jag henne :( haha förlåt.. men aah så kom dom andra och hämtade mig i stan, det var brink, kim, david och kimona som jag åkte dit med, haha jag är inte mkt för cruising oså men det var riktigt trevligt, hur jävla mkt folk som helst och det kändes som bara jag var nykter där haha, men galna folk det finns alltså :) ah vi gick runt en massa men sen blev det rätt kallt, hade ju ingen jacka heller så vi bestämde oss för att åka runt med bilen där istället, så lånade kim ut sin tröjja så att jag inte skulle frysa, haha gölligt :D fick skit ont i magen sen också, för jag hade inte ätit någonting på hela dagen :/ hade bara glömt bort det! efter en stund åkte vi iallafall hem från thn typ vid 01.00 tiden, så körde vi hem kim och vi andra åkte ner till torino där alla lane killar var, så var vi där och snacka lite sen kom lilla snutten och hämta mig, så fick jag en ros :) :) så åkte vi hem och sov & fysatan var seg jag var imorse :/ ska jag börja plugga :/ hejdoooo :D

image357

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0