du finns kvar

image266
drömde om dig inatt, du var hur glad som helst, skratta och mådde bra,
det är nog ett tecken på hur du har det nu och att du är med oss fast vi
inte ser dig, men du ser oss hela tiden. drömmen kanske var verklighet,
du visade nog att du mår bra där du är nu, jag måste hoppas det iallafall.
tack för att jag fick lära känna dig henrik, det är jag glad över, glädjs av den
tiden jag fick dela med dig, och jag vet att du väntar på oss där du är nu,
jag känner på mig att du inte är ensam heller, du är ju med oss och säkert
flera andra du mår bra hos. alla tankar går till dig och din familj och eftersom
ingen någonsin kommer förstå att du är borta är väl för att du är runt om oss,
du är där vi är, och vi ses snart, jag vill bara krama om dig, få se dig le, igen!

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0