give me your beautiful smile

nu kollar jag på house, just nu lägger dom massa larver/maskar eller nått, sånna små vita iaf på en killes kropp, haha, äckligt! imorgon blir en lång dag, ska nog ta ledigt från skolan hade jag tänkt, för att hinna med lite plugg oså också, för mkt just nu alltså, ska iallafall vara fotograf för en bal imorgon, ska bli skoj :) jävligt tajt med tid bara, eftersom jag börjar jobba 17.00 men ja e nog tvungen att komma dit senare ändå, för jag hatar att stressa och blir på dåligt humör då :P men det ordnar sig alltid. rätt duktig har jag varit igår och idag ändå, gjort klart hela fotoarbetet som var skit stort, hur skönt som helst, pappa ska hjälpa mig med en svår läxa så den är nog också snart klar, tavlorna är snart klara och jag har kommit mer än halva biten på min uppsats om palestina/israel :) good hannie !

jag tänker på dig hela tiden och vill träffa dig nu !

image370

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0