hej party

image230image230image229
 
valborg :)
Klockren kväll alltså :) det började med att jag montera ihop grillen, sen kom
min bror och tio killar för att vara exakt, dom hade med sig mat och allt som
behövs för grillning iallafall :) mumma.. så vi började göra mat och allt iallafall
sen kom theres, steffi och evelina med :) så då käka alla åså, började dricka
lite, sen kom fler folk dit, riktigt trevligt :) sen vid 23.00 kom päronen hem så
då åkte vi neråt stan, väldigt mycket folk var det ju, träffade lite roligt folk åså :)
sen vid 01.00 så drog vi på efterfest på strömstadvägen, haha as kul :) sen efter
några timmar drog theres & steffi så jag vart ensam tjej, så fick alla för sig & dra
till stan och käka, då va klockan 03.30 tror ja, men allt va stängt :( haha bara
äcklen som hade däckat kunde man se på stan.. då åkte jag och brorsan min
hem med taxi, sen somnade jag gött 04.30 ... KUL KVÄLL IALLAFALL :D
bilder hittar ni på bilddagboken ; HANNAHOGBERG

jag älskar dig så jävla mycket, skulle nog
inte funka att vara utan dig !

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0