jag "älskar" dig

Tänk vad lätt man använder ordet: Jag Älskar Dig!
men hur många gånger menar man det?
själv så tycker jag det känns lite falskt
att säga det till killen/tjejen man varit
tillsammans med bara
ett litet tag, det är
mycket mycket
charmigare
att säga det
när man varit
tillsammans ett
tag, då känns det
mer på riktigt och man
förstår hur mycket den
människan bryr sig och verkligen
tycker om en, tro mig att om ngn säger:
jag älskar dig direkt i ett äktenskap menar
han/hon det inte, visa hur ni känner istället för
att tro man ska leva resten av sitt liv med ngn man
tror älskar en..

image324

Kommentera om ni tycker ngt annat?

Kommentarer
Postat av: Mikey

Håller helt och hållet med dig

2007-05-17 @ 21:32:48
Postat av: Anonym

bra sagt...

2007-05-18 @ 10:35:31

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0