jonathan

igår åkte jag ju hem till jonathan då, först hyrde vi exit och någon skräckis och köpte gotte, sen åkte vi hem till han, jävlar vilket hus han bor i nu, första gången jag var hemma hos honom sen han flyttade från stan, haha.. men riktigt snyggt va de :) vi kollade lite på talang 2007 sen satte vi på filmerna, kollade på båda två faktiskt. var där till 00.00 ungefär. jätte mysigt var det, helt underbar är han :) och det är så jävla bra att han mår bättre nu också, får mig ännu gladare, att han inte ofta har ont oså.. jag kunde ju likagärna ha förlorat dig :/ skulle inte klarat det, du betyder mkt i mitt liv!

idag vaknade jag sent, runt 12 :S och jag har drömt hur mkt som helst, haha.. nu ska jag snart göra ve mig och planera inför kvällen. hade ju tänkt att grilla och festa i stan men om jag inte hittar ngn fest åker jag nog med mina tvillingar och festar i kungshamn :) hm, svårt.. jaja det blir nog bra tillslut :D skriver kanske mer sen om ja hinner.. KLÄM ! <3

image356

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0