Landbadet & Skeppsviken!

sån jävla bra fredag, glömmer aldrig :) först hade man sovmorron och sen en enda lektion på en timme, sen så slutade jag halv 12 så då gick jag och köpte godis och dricka till theres för hon vart hemma från skolan så jag skulle vara snäll, ja e alltid så snäll asså :) haha.. sen så fixade vi oss lite hemma hos thessan, för vi va lika sletna båda två, haha :) sen blev de varmt ute så vi gick till stan och käka och sen till emelie och linn en sväng, snodde mavi en liten stund sen så drog vi hem till theres igen, var med john lite, sen kom fredda och johan så vi var med dom :) sen fixade vi oss igen, så kolla vi på talang 2007 tills steffi och tobbe kom, så gick vi enda till landbadet :) där var det en del folk, så satt vi & snacka en massa och drack lite smått , sen blev det lite bråk och kallt & jävligt så vi började gå inåt stan igen , dom flesta var riktigt dragna , speciellt gent och linus :D haha för roliga.. sen kom vi iallafall till skeppsviken , och när vi väl skulle gå ner till stan hade theres & steffi & alla försvunnit så de va typ bara jag, gent, lillrobin, linus, emma och ngn mer kvar sen så kom fredda & johan iallafall, så jag fick vara med dom en stund tills vi åkte bil neråt stan då jag tillslut fick tag i theres, så var jag med henne, sen så var de en massa andra folk där också och småbrudar som blev lurade av polisen , haha kul & se blåsta ungar :D sen kom brorsan min och körde mig hem, somna as gött till en film :D

BILDER FINNS PÅ BILDDAGBOKEN: HANNAHOGBERG

image236

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0