låtsas som det regnar

trevligt moondag :) hade en as trevligt bildlektion, haha.. sen rast så då käka ja godis mat :) sen så orka ja inte vara med mina tråkiga klasskompisar :) så jag gick & träffa irma för hon va på våran skola :) sötisunge e hon ! hahah aa kul hade vi , lillrobb och anker oxå ! sen hade jag samhäll och sen drog jag till theres & steffi, sen skulle dom på lektion så jag gick till stan och köpte en massa grejjer, behövdes :) sen hälsade jag på farfar min och snackade med hasse lasse liten :D nu har jag nyss ätit tacos och ska kolla på nått bra på tv, hoppas jerry springer är :)

jag och irmuuush :)
image238

usch begravning imorgon :( vill ha dig så jävla mycket tillbaka henrik... <3<3

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0