make the day more special

dagens outfit


härlig sommarvärme blev det idag, satt och åt glass i museeparken med emma, ida och rebecka, riktigt skönt. sen så gick man och shoppade lite smink. dagens inköp blev: Clarins Tinted Moisturizer "Peche", L´Oréal volume shocking mascara och en rimmel london recover conceler kändes riktigt skönt att få det köpt, hoppas bara det är bra nu, för nu äntligen vågade jag testa mig på nått nytt :) jag har jobbat en stund idag också och nu har jag börjat plugga, lite senare blir det nog mys framför tvn med göta kanal 2 :) hoppas det blir sommarväder imorgon också, blir glatter då och dessutom när vi ska få glass i skolan !

nemen fan va härliga stuffs :)

image418


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0