MAMMA <3

image358

Grattis på mors dag älskling :) Du är så jävla viktig i mitt liv. Jag kan verkligen berätta allt för dig, för du förstår mig precis, vi har samma klädstil och kan använda varandras kläder, hahah! Både du och tillochmed din bästa kompis som är som min "andra mamma" kan jag berätta allt för, och ni berättar allt för mig med, haha.. Du ställer alltid upp och finns här, även fast vi bråkar en del så älskar jag dig bara mer & mer <3 du är bäst mammi !

Mormor kom hem till oss idag också, åt skit god mat och kladdkaka :) JAG ÄLSKAR MIN MORMOR!

Fick dessa av mamma idag, fast det är hennes dag (a)

image359

Kommentarer
Postat av: modejouren

Vad gulligt :)
Lev chict

2007-05-27 @ 22:29:26
URL: http://modejouren.blogg.se

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0