promenix

imorse ringde kevin och sa att han var ngnstans och köpte frulle & fråga om han skulle köpa med sig nått, självklart var jag så trött så jag sa bara : aa köp bara nått.. så kom han sen, värsta goda mackan, ja bara: tack.. han bara : nej den är min, du får denna (plockar upp en bulle) haha fyfan jag ville inte ha ngn bulle, killar kan verkligen inte, fyfan vad jag skratta, knäppis! pappa och lillasyster åkte ut till sommarstugan sen och jag hade skit tråkigt, så jag fick för mig att gå en långpromenad med min doggie, gick ända ner till centrum, tog lite mer än en timme, tog en massa kort & grejjer också för att jag är sån nörd som gillar sånt :) när jag var nere i staden gick jag raka vägen till mli & linn, så var lilla mavi där, så var vi där i ngn timme sen gick jag och emelie ut med alice och mavi till hasselbacken, klaga på vädret kan man ju inte iallafall, me like :) så var vi där en stund iallafall, tog ännu mer kort och var lite smågalna, haha.. sen så gick vi tillbaka till linn och klippte sönder affisher mm och satte dit våra huen, så kul man kan ha :) för det har vi alltid, sen kom pappa & hämta mig och åkte hem så lagade han köttbullar med makaroner, mums. nu har jag nyss installerat photoshop igen, för det försvann bara :/ men så kom de fram en ruta, precis en sån som de kom när hela min dator pajja sist, då alla bilder försvann oså, så nu måste jag lämna in min cp dator igen :( fyfan vad jag hatar grejjer som går sönder.. nu kommer kevin hit så det blir tv dax :) kyssen


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0