rachel bilson

rätt kul i skolan :) först hade vi fotolektion, då vi gjorde våra egna kameror
av skokartonger, haha låter kanske konstigt, men min blev skit snygg haha.
sen gick vi ut och tog kort med dom, gick rätt bra, rätt fräcka bilder :) sen hade
jag psykologi och den va soft, fick sluta en halvtimme tidigare så gick jag till mli
där hon hade besök av ngn pojk också, ingen aning vad han hette men :P trevlig.
sen tog jag bussen hem, hatar åka buss :( sen fick jag skit god mat av pappa :) mums
nu ska jag sätta mig och plugga, prov imorrn, usch va mkt de e o göra nu.. HA DE BRAO !

du är snygg.
image290

Kommentarer
Postat av: elin

snyyg bild ja det e mycket prov å sånt nu när det snart e dags för sommarlov

ps: fin blogg :)

2007-05-15 @ 17:00:27
URL: http://kardulen.blogg.se

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0