steffi & evelina <3

härlig kväll ändå :) som ja sa innan så skulle jag ju ner och träffa evelina, steffi & dom i stan, hela bussvägen tillbringade jag med & snacka med theres i telefon, ville att hon skulle med, men hon är i kungshamn & jag saknar henne. när jag väl kom till stan iallafall så var dom andra ute vid skeppsviken, men jag orkade inte gå dit alldeles själv så carla & linn kom & hämta mig och körde ut mig, så gick jag och leta efter evelina & steffi sen var jag med dom hela kvällen, tobbe gurra robin o dom oxå, fast inte så mkt, sen gick vi runder en massa och lilla evelina va sån fullis :) haha snutte ! sen så gick vi en jävla bit tills vi kom till mcdonalds då steffi skulle hem & packa för hon åker till sthlm imorrn och boston på tisdag :( så då kom pappa också & hämta mig.. nu ska jag ta på mig mjukiskläder, bädda ner mig i sängen, smsa & kolla ngn kärleksfilm :)

DU ÄR "ROLIG" !!

image333
jag och älsklings eskilstunarn :) här ser ni lite av min nya frisyr också,
fast den är jävligt skev här efter en blåsig kväll :D <3

Kommentarer
Postat av: EVELINA

älskar dig :D

2007-12-11 @ 21:40:05
URL: http://EEEVELINA.BLOGG.SE

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0