sunglasses

har typ inget & säga om denna dagen, gick till skolan, hade bild
sen pannkakor, sen samhäll, kolla på en as bra dokumentär,
sen hade vi svenska skulle hålla ett jävla cp tal och jag orkar inte
med skolan, fyfan vad den suger balle, så jag drog därifrån, gick
till mli och linn, som vanligt typ, så var jag där till halv fyra så gick
jag iväg & jobba i en timme, kunde inte jobba mer för sen börja
jag jobba på mitt andra jobb, men först sprang jag och mli och
köpte mcdonalds, fyfan va äckligt de va :P sen så gick dom för
dom skulle spela match, så nu står jag här och snackar med
lillen, så nu ska jag vara lite social mot na.. :D kyss där bak!
image344
älskar solglasögon :) haha

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0