sweet summer dreams

så underbart väder är det idag, har jag väntar på :) vaknade för ca 30 min sen & är
rätt pigg, ovanligt hos mig men ! ska snart äta frulle och sen göra ve mig, sen åker
jag ner till stan & går till linn en stund, sen har jag gymnastik i skolan, sen blir det
en sväng till torp, ska köpa en tjocktröjja jag hittat, hoppas den finns kvar i rätt stlk,
vill ha studiebidraget nu, köpa sommarkläder, helst vill jag åka till halmstad & göra
det, men har inte pengar till att åka dit heller, haha.. det enda jag lever på just nu är
studiebidraget :S och lönen jag får när jag jobbar hos farfar, men min andra lön jag
får på mitt riktiga jobb får jag inte spendera en krona av, har jag bestämmt, för snart
bär det ju av till sunny beach :) längtar som bara fan, förutom att sommarlovet är slut
när man kommer hem då, menmen kul som fan ska det bli :) nej, ska göra ve mig nu.

image299

Kommentarer
Postat av: Jossi

Fint kollage! Tröjan var jättefin :)

2007-05-16 @ 16:59:06
URL: http://lillabrun.blogg.se

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0