Tacotimeeee

image319

känner att jag uppdaterar här rätt ofta, är det bra eller dåligt?
jaja iallafall, nu har jag nyss kommit hem, vaknade rätt sent
imorse och satte mig lite vid datorn sen fixa jag till mig och
åkte ner till stan med andrea (lillasyster) och isabelle
(hennes kompis), så gick dom till mcdonalds och jag till
linn, så var jag där i ett par timmar, haha det är mitt
andra hem där alltså, sen så kom pappa och körde hem
mig, andrea och isabelle, dom var helt stressade eftersom
dom hade killbesök hemma, haha några från kungshamn,
så ska laga tacos till dom snart, sen ska dom mysa framför tvn
så får väl hjälpa dom lite med det också, har inte så mycket annat
för mig, själv så fick jag ofta en chipspåse och en film så det blir att
ligga framför tvn för mig med :) mys.. ska nämligen kolla på pirates
of the caribbean 1 & 2, eftersom jag vill se 3an nu så måste jag se
dom först, haha känns som jag är efter, att alla redan sett dom, men :)
nu ska jag laga tacos, IM LOVIN IT! <3


Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0