time is everything, what's right now

igår blev bion av iallafall, pirates of the carribean 3, den började 23.59 och höll på nästan till 03.00.. missnöjd kan ja ju inte säga att jag blev, det va bra :) riktigt rolig ibland! men det var sjukt jobbigt att försöka hålla ögona öppna, höll på att somna flera gånger, men jag klarade mig, som tur var, pinsamt att sova haha.. sen körde carla hem mig och emelie till mig, somna kanske vid fyra tiden, som tur var hade man sovmorron till 14.00 och emelie började inte jobbet förrän 17.00 så vi fick sova ut, fast vi va tröttisar ändå, usch.. hade bara en lektion idagens, idrott - brännboll, sjukt längesen jag spelade det, men de gick bra :) var med i det vinnande laget o allt! sen så gick jag till mammis jobb, första gången man fick se henne på en vecka, eftersom hon har glassat i kreta :) fan va brun, åh blir neggu, haha! sen kom pappa och vi åkte till sportslife, fick ett nytt medlemskort av han, guldkortet som håller i ett år, äntligen får man börja träna igen, måste måste :) så nu ska jag ligga i, haha.. sen kom jag hem iallafall, började måla eftersom ja måste vara klar med tre tavlor på måndag :/ panik.. fick en massa presenter av mamma nu också, en coco chanel ring, frank dandy flip flop, frank dandy handduk, två par diamond trosor & ett par byxor, skit fint :) glatter! men nu blir det till & fortsätta måla!

image348

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0