väskoman

bra dag ju, hade foto satt på datorn och lekte med photoshop halva lektionen sen fick jag sluta, så gick vi och käka food, sen blev det bara & vänta i någon timme på att vi skulle på föreläsning om sex och grejjer, haha riktigt kul va det, somnade ju inte iallafall ;D då kan man säga att föreläsarn lyckades :) sen så slutade vi för dagen, sen vet ni väl vad jag gjorde, som nästan alltid gick jag till mli och tog med mig mavi på en promenad i hasselbacken sen var pappa i stan så han kom & hämta mig, mamma kommer nämligen hem från kreta inatt så det blev storstädning hemma, och nu är jag klar, känns skönt :) om det finns biljetter kvar blir det pirates of the carribean 23.59 ikväll :) mli är borta och frågar nu så jag håller tummarna, men det finns säkert inga kvar, jag brukar bära oturen med mig :) menmen.. nu ska jag ta och hoppa studsmatta med andrea, isabelle, kalle & daniel :D hihi snuttis !

har nog 1254546 väskor och jag vill bara ha mer. ME LIKE ♥

vilken färg är frächast?

image346

Kommentarer
Postat av: martina

ROSA!!!!!!!!

2007-05-23 @ 09:59:49
URL: http://baramartina.blogg.se

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0