yeees!

ÅH HAPPY GIRL :D haha fan va jag var nervös för utvecklingssamtalet och jag fatta inte hur vissa lärare kunde sätta så bra omdöme om mig :/ speciellt inte i svenska, haha.. men det var ju bra, mamma vart jätte arg innan för att jag varna henne om att de inte skulle gå bra, hon sa att hon skulle sno min dator, haha men sen efteråt blev hon jätte glad och sa att vi skulle gå till soul och så skulle jag få nått :) fick ett par korta jeans shorts, en vit blå randig tshirt, och en grå stor pösig koft tröjja.. fan va snäll hon är då, älskar min mamma :) sen så fick jag thai av henne och sen var det att springa till jobbet mitt & börja jobba, så nu står jag här, inga kunder just nu, så nu ska jag ta och grejja me lite grejjer. PUSS.


I kinda like your style....
image351

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0