angry

vad arg jag blir, helt seriöst skulle vilja slå honom fast han är mycket större än mig, det handlar om en lärare här på skolan, vi har fotolektion och har en skrivare, sån som skriver ut riktiga kort you know, idag har vi deadline och jag alla behöver verkligen använda den där idag, eftersom det är våran lektion, då är det bara vi som kan ta del av den och det tar fan lång tid att skriva ut, då kommer den där jävla läraren och ska skriva ut massa, före oss.. jag har fan brottom och han sa att de e han som ska skriva ut, sen efter 30min frågade jag om han snart var klar då sa han, nej jag har inte börjat, jag bara men det är ju våran tid du tar upp, han bara DU FÅR VÄNTA OKEJ?! nej jag kan få slå dig istället gubbjävel..

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0