bombhot

vårt kära uddevalla i chock, bombhot mot uddevallas "vackraste" byggnad kungshuset
blev imorse bombhotat av självaste ryska maffian, det var jag som klarade upp hela
insidenten, så fort jag fick höra om nyheten, tog jag mina ben och gick raskt mot
kungshuset där dom stog med sina svarta luvor för ansiktet, jag skällde ut dom så
att det hördes ända till eskilstuna, polisen slet och drog i mig men jag gav mig inte,
jag gjorde en såkallad "backto80ts" körde upp pistolen och började skjuta i luften,
var ju såklart ingen riktig pistol, men det kunde ju bara självaste proffset veta,
alla blev skärrade och till slut var det bara jag och dom två ryska männen kvar på brottsplatsen,
dom höll bomben i sin hand och sa med skakande röst "sluta, de e inte ens kul" så började
deras ben skaka och den ena pissade på sig, då fattade jag direkt att det var stefanie,
jag drog av henne luvan för ansiktet direkt och förstod att det inte var meningen
att dom skulle skrämma folk med bombhot utan att i själva verket var bomben för att
användas till johns kalas på söndag och att dom båda var osminkade och fruktansvärt fula
efter mycket hårt samlag så dom inte vågade visa vilka dom var, puss för att jag räddade uddevalla!

image719

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

lite annorlunda. udevalla liksom?

2007-11-21 @ 23:02:00
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Bella

Var det bombhot i uddevalla?

2007-11-21 @ 23:04:07
URL: http://bellaahs.blogg.se
Postat av: EVELINA

Klart det var bombhot i Uddevalla, även fast Uddevalla utsågs till "Sveriges Fattigaste Stad"
så har någon mage till att nästan förstöra den allra vackraste byggnaden de har. Det här kanske är lite chockerande för er, men det var faktiskt jag som hoppades på att x antal personer var där inne. Jag skulle precis spränga MEN.. Så ångrade mig när jag såg dem genom fönstret. Mitt på torget står de x antal personerna och kollade upp på mig. De hade stora ögon och kollade förskräckt på mig. Jag tror de tänkte: "Jag visste att hon skulle spåra ur en dag!" och "Fan, förlåt mig"

Jag kände mig värdelös och jag hade ännu en gång misslyckats med ett försök till att döda någon/några. Kanske blir det en annan gång? Kanske inte. Den som lever får veta.

2007-11-22 @ 10:22:18
URL: http://HTTP://EEEVELINA.BLOGG.SE
Postat av: kristina kittelsen

HAHAHHAHHA

2007-11-26 @ 19:08:52
URL: http://guldbarn.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0