du och jag

igår var jag med markus hela dagen nästan, kom hem till han och väckte han (konstigt nej :) sen så fick jag upp han iallafall, kollade på smala sussie, sen åkte vi ut till torp fick gratis mat och grejjer haha, sen så var vi med theres till typ 22.00 sen missade vi precis bussen hem, så vi fick ta en annan buss och gå rätt så långt kan man säga ja, jävligt kallt va de, men sen blev det film och mys pys tillsammans med dig :D ääääälskling, är så glad att jag har dig! <3

image694


.. massa grejjer som hänt nu, jag vill inte förlora markus, har velat ha honom från första stund och tänker inte släppa taget nu, ingen ska få förstöra genom skitsnack, så är det bara och jag vill verkligen att vi kan lita på varandra, jag mår aldrig så bra som med dig, är verkligen lycklig med dig bebis <3 <3 <3 finns ingen annan jag kan tänka mig, så e det bara !!!!!

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0