era svar

haha okej vissa frågor va ju jätte seriösa, men ja har iallafall lovat att svara på dom . .


O1. anonym - hej jag läser din blogg varje dag och den är så bra, alltid intressant och gillar dina bilder, men nu undrar jag bara varför det tog slut mellan dig och kevin? ni verkade ju passa riktigt bra ihop och hur han tog det när du gjorde slut?
svar : hej anonym, tack så mycket :) det tog ju slut för rättså länge sen, men det var pga avståndet ifrån varandra och att det inte var dom där riktiga känslorna, han sa att han tyckte det var jobbigt i början, men nu tar han det allt bra, vi är ju trots allt vänner :)

O2. anonym - så intressant va du..:S
svar : så mogen kommentar var det, men vet du va? du av alla dessa tyckte nog att jag var mest intressant, eftersom du orkade gå in på min sida, läsa vad jag skrivit och orkade kommentera, puss!

O3. katta - hur träffades du och markus? :)
svar : minns inte första gången faktiskt, var väldigt längesen, men första gången vi blev tillsammans var förra våren :)

O4. katta - och va har du för hårfärg på både de mörka och den ljusa slingan? sjukt snyggt :)
svar : hm, den bruna är typ chokladbrun från viva och det blonda minns jag inte var det är för märke, men extra blonda slingor iallafall . .

O5.  anonym - är du kär i din pojkvän?
svar : JÄTTE KORKAD FRÅGA, haha sorry, men ni fick ju fråga vad ni vill och ja, jag är kär i min pojkvän :)

O6. anonym - hur gammal är du?

svar : 18

O7. anonym - hur ofta har du och markus sex?

svar: hahaha, någon som var väldigt intresserad, vi har sex varje gång vi ses, överallt, hela tiden . .

O8. anonym -  jag avundas dig! vad andvänder du för parfym?
har du tips på strumpor jag kan använda för mina går bara sönder i hälen hela tiden? ..

svar : hahaha oj shit vet att de inte var ett dugg seriöst men visst green apple . . nej ja har inget tips, använd inga strumpor

O9. anonym - vart köper du dina kläder?

svar : lite olika :) gillar monki, h&m, solo mm

såja, svar på era frågor . .

Kommentarer
Postat av: EVELINA

haahha skrattar mest i världen

2007-11-29 @ 10:59:41
URL: http://EEEVELINA.BLOGG.SE
Postat av: THERES IS IN THA HOUSE

HAHAHAHAHAHAHAHAHA sjuka kommentarer
pussy

2007-11-29 @ 18:55:55

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0