fars dag

nu har jag och mamma planerat lite inför fars dag :)image699
så hon kommer och hämtar mig när jag slutat jobba,
så ska vi hem och laga kycklig med ris och currysås,
sen så har vi hyrt filmer, chips, ostbågar, dipp och
massa godis, så blir det myskväll hela kvällen! :)
det enda som är tråkigt är att de är söndag, ännu
en skolvecka imorgon :/ usch .. fan va ja har börjat
avsky det och läxa tills på tisdag, svinsvår, vi ska
ta tre bilder som symboliserar värme, fast de måste
va känslor typ inte ljus och sånt & bilderna ska vara
svartvita plus att dom ska vara riktigt snygga, puuuh,
de kommer bli svårt, måste fan börja snart :/
men nu ska jag inte tänka på ngn skola förräns imorgon :D bara på denna myskvällen och på min underbara pojk :) ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ta kort på nåra som kramas, än bebis som skrattar och ett par som håller handen :) sånt är värme

2007-11-11 @ 16:16:28
URL: http://johannaottilia.blogg.se

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0