förlåt älskling

efter skolan och allt jobb igår så var jag med markus, åkte hem till mig och vi spelade tvspel haha han skällde på mig lite för att jag var så dålig (fast ja egentligen inte är det) haha.. sen så kollade vi på andra avenyn och fotbollsgalan, sen spelade vi skitsnack spelet med andrea, hahah, såklart gick dom ihop och gick emot mig med allt ;) sen blev det filmen perfect stranger och förlåt älskling visste inte att du skulle bli arg för det, jag var bara så trött, förlåt förlåt förlåt, jag älskar dig, så himla mycket!

idag är jag ledig från skolan, kom på att jag skulle lämnat kameran i skolan idag, min mentor kommer inte bli glad på mig :/ men tänkte fixa mig lite nu, kolla på jerry springer och sen åka till torp med theres alex eller ngt, vi ska nog leka iallafall! :D

DET SNÖÖÖÖÖÖAR :) hoppas fan det inte blir ngt jävla slask nu!

image701

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0