fredag

trött som fan imorse, så störd, gick upp tidigt för att gå till svenskan, käka frukost med täcket runt mig och allt, började bli lite pigg, men när jag kollade ut såg det så jävla kallt ute, fullt av dimma och massa snö, så jag gick in och la mig i min varma säng igen & missade svenskan, inte alls bra, haha.. men jag gick iallafall till inredning och design, för den e fan rolig :) idag skulle vi rita en tvbänk, som ska vara helt unik, jag och julia har nog aldrig jobbat så flitigt förut, haha, gjorde en för barn, mitt har akvarium och grejjer, först hade den vedugn haha men det blev för farligt.. sen så slutade vi och jag gick till jobbet skulle jobba i två timmar, sen ska jag ner på stan hämta mina stövlar som klackats om :D sen ska jag köpa mat för är så jääääävla hungrig.. sen hemmåt och fixa mig lite, ska nog till gg hade jag tänkt :) sen natta hos markus säkert! kisses <3

så jävla gött att det är helg !!! :D

image707

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0