fredag

hej står på jobbet nu :) slutar om en tre kvart, göttgött!
idag hade jag inställd sista lektion så slutade 11 :) och gjorde klart den jävla jobbiga
läxan tills idag, min lärare blev jätte förvånad för jag var den enda som var i tid med
arbetet och jag är alltid sist annars, eller så lämnar jag inte in överhuvudtaget.. direkt
när jag slutat gick jag till gymmet och var där i ett par timmar, sen hem och duschade
sen kom pappa och körde mig till jobbet.. ikväll blir det massa mat och räkor :) mums..
hade planerat att åka till evelina i eskilstuna idag, men det blev inte så, så nu har jag
inget planerat inför helgen men ska väl tillbringa den med min älskling hoppas jag :)

snart åker jag, ska bli rättså gött kan man ju säga :D

image730

du är underbar .v. lars markus valentin lekberg

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0