helg

rättså jobbig skoldag igår, trodde jag började halv nio, men istället typ halv elva, kuuul.. efter skolan jobbade jag ngn timme, sen åkte jag hem och fixade mig lite, sen ner till älsklingen, sen gick vi ner till kannan och var där en stund, var väl helt okej.. sen så drog jag, stefanie och theres hem till theres, typ käka, snacka och sov, inte jätte händelserik, hände väl en massa mer grejjer, men är för trött för att skriva om, haha tråkig jag är.. men nu ska jag sminka mig och fixa håret sen åka och jobba till fem, sen vara med min markus, juste MIN! :D

image695

Kommentarer
Postat av: Missankre

cool bild

2007-11-10 @ 13:19:24
URL: http://missankre.blogg.se

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0