helgen

kanske dags för mig att skriva blogg, eller? :)

helgen har iallafall varit mycket händelserik, i fredags kom jag ju hem från stockholm & hade med mig evelina, vi åkte hem till mig och jag började direkt, sminka mig, TILL EN CLOWN, haha seriös på maskerad, jag var fan det, så det ska vara, sen så åkte evelina till stefanie och jag till maskeraden, haha fyfan va kul det var, helt sjukt alltså, efter många drinkar, mat och alla folk så åkte alla vidare till gg, var ju 20 i fredags men tvillingarna hade fixat in alla gratis och grejjer, soft soft! helt galet var det, jag gick runt där inna som en clown, ofta lixsom? NEJ, hahaha men fyfan, tvillingarna och dom var helt galna, dansa bakom baren och allt möjligt haha sen vann dom vip platsen, så ska bli kul, för jag är ju automatiskt inbjuden dit, så e de bara :D haha.. sen så träffade jag min fulla pojkvän så gick vi hem till han och sov..

morgonen efter mådde jag mindra bra och självklart skulle markus retas (fast han var mycket fullare på fredagen) haha, vad jag minns? xD sen så åkte jag hem och duschade, fixade mig och allt sånt där, skulle egentligen till göteborg med evelina och stefanie, men det var ju visst stängt :( så vi bestämde oss för att äta på mcdonalds, där robin, kines marcus och sen även theres var, sen så typ vi drog hem till theres och kollade oc, sen lämnade jag, steffi och evelina theres och drog till kannan, sen gick vi hem till tvillingarna och drack lite oså, sen hände massa skit som jag verkligen inte orkar eller vill skriva här, men de va kuuuuuuul :D HAHAHA! sen så gick ja tillbaka till kannan igen och kollade på min älskling, sen drog vi in till stan oså, tänkte dra på en fest efter det och när vi väntade på bussen gjorde vi malin glad iallafall, sen så åkte jag och evelina hem och kolla på världens dåligaste film och sen somnade!

på söndag morgonen mådde däremot inte evelina så bra, haha stackare, vi åkte iallafall ner för att jag skulle jobba, så hon hjälpte mig hela dagen, jätte bra faktiskt :D så käkade vi pannini och sen vid fem åkte vi hem, åkte moped haha evelina var rädd som vanliiiigt med allt :D haha söt! sen när vi kom hem fick vi tacopajj :D mums, sen kom steffi och theres också, kollade typ på palamentet, ensam mamma söker och lite av vänner förevigt, myspys med chips och dricka, sen drog dom och evelina sov över, imorse drog vi ner till stan, jag fick en gratis mobil på stan :| den allra nyaste sony ericsson, den lila :D snygggggg! sen så drog vi till agneberg, träffade kines marcus och irma :D sen så drog jag och käkade cactus med mamma, pappa och mormor för evelina drog till denzler, sen har jag nyss varit och jobbat hos min farfar och nu är jag på mitt andra jobb, duktig tjej :D

FAN VA DUKTIGT OM DU ORKAT LÄSA DETTA !

image692

Kommentarer
Postat av: EVELINA

"men de va kuuuuuuul :D HAHAHA!"

HAHAHAHAHAHAHAHA, DU NJÖT HANNA!

2007-11-07 @ 15:18:28
URL: http://HTTP://EEEVELINA.BLOGG.SE

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0