helgen

fan va sämst jag varit på att uppdatera alltså..i fredags var det iallafall ferre, drog till mli och linn och drack lite, sen gick vi till stridsberg på förfest, i värsta feta lägenheten :) med massa roligt folk, sen gick vi till gg och fick gå före hela kön, snacka om skönt att inte stå där och trängas i mer än en timme, väl där inne så hade jag sjukt kul, kändes som att jag kommer ihåg allt, men väl dagen efter fick jag höra sjuka grejjer jag hade gjort som jag inte hade ngn aning om, haha fyfan.. fick iallafall gratis fyllemat efteråt, men jag åt verkligen ingenting.. sov hos tvillingarna och på morgonen var fortfarande jag och mli lite dragna haha fyfan, jag åkte ensam till göteborg och det var inte mycket illa jag mådde eller så, fyfan va hemskt det var, hittade iallafall en massa grejjer :D skit bra, om ni undrar varför jag åkte själv var det för att ingen kunde åka med mig och jag behövde verkligen dit alltså, sen så åkte jag hem och käkade tacos sen åkte jag, theres, steffi, irma och kinesen ut till niklasson på ferre, var skit kul i början, sen så blev de inte alls kul men orkar inte skriva om det heller, sen somnade jag direkt när jag kom hem, var fan inte alls glad! imorse gick jag upp tidigt och grattade pappa som fyller idag :) sen så duschade jag, dukade, dammsög, gjorde min hund sötis, städade rummet, plockade ut diskmaskinen, och nu hjälper jag mamma med maten, fyfan va det luktar gott, kyckling och massa grejjer, mammas specialitet, så sjukt jävla gott, haha dör! sen blir det tårta, massa godis och massa folk här hemma :) mysmys.. nej nu ska jag dra mig puss

image721

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0