måndag

fyfan va jag hatar måndagar...... har jätte tråkiga lektioner i skolan, slutar klockan fyra, sen ska jag städa varje måndag på jobbet, sen skulle mamma självklart säga massa saker ja måååste göra hemma, så har jag massor av plugg som jag aldrig har annars, så de känns jobbigt att allt kommer på samma gång, har inte träffat min bäjb på jätte länge och just därför hatar jag denna dagen också, nu ska jag iallafall inte sitta här mer så jag får gjort alla jävla läxor och kan träffa min älskling imorgon <3

image722

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

haha nje jag tänkte på det " vart fan bor hon egnetligen" hehe, :P visste inte så var nyfiken

2007-11-26 @ 19:45:44
URL: http://guldbarn.blogg.se/

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0