onsdag

vaknade tidigt imorse av att jag hade sjukt jävla ont i magen och att min babe låg bredvid mig och skulle till skolan, när han hade åkt kände jag att jag bara inte kunde resa mig från sängen så jag ringde och sjukanmälde mig och fick medicin av mamma, haha.. efter en stund mådde jag bättre så jag och mamma åkte till torp, köpte hårinpackning + andra hårgrejjer, mössa, nattlinne m. byxor, tights, en tjocktröjja från gina, foundation, spännen, spray, grejjer till vovven min, tror det var allt :) mysigt iallafall när det ändå är pissväder, sen så åkte jag hem, hade fått skolkatalogen, hahah.. sen blev det tacos och bonde söker fru, nu funderar jag på att färga håret, blir nog så :)

image728

Kommentarer
Postat av: ..

hej... läste att du hade köpt nu foundation.. tänkte bara fråga va du använnser för märke.. för tänkte själv köpa ny:)

2007-11-29 @ 13:47:55

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0