stockholm

hejhej :) lång dag idag, mina kusiner kom och väckte mig imorse, så fick jag äggröra och allt gott till frukost, sen åkte jag, pappa, syster och sanna in till stan, där vi kollade i massa affärer oså, blev en del :) åh fyfan de har varit svin varmt asså :| så blev det choklad boll och jordgubbs smoothie på det också :D sen vid 19 tiden gick vi och käka på ett skit stort ställe med fullt av resturanger i samma, käka bbq ribbs, jävligt mkt, blev hur mätt som helst! :D mums.. imorgon morgon åker vi hem till kära uddevalla, evelina kommer till centralen vid 10 så vi hämtar henne, sen en lång resa hemmåt, men bra att evshi hänger med :D sen ska jag direkt iväg på maskerad till mina tvillingar, ska vara en söt liten clown, ska inte ha dom där klassiska clown kläderna, nää jag ska vara en fjortisclown :) så söt jag kommer att va, haha.. mååååste träffa min älskling också, saknar dig så jävla mkt nu <3<3

sakerna jag köpt idag:
- adidas tröjja
- monki tshirt
- diadem med guld länk
- svart mössa
- present till twinsen
- tshirt på divided
- smink grejjer och kläder till maskeraden

image691

PUSS&SMEK!

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0