tisdag

fan vilken härlig dag hittills :D vaknade upp bredvid älsklingen, gick till skolan, första lektionen kollade vi klart på en film, sen fick vi sluta en timme och femton minuter tidigare, så jag gick upp och till trafikskolan och gjorde några test, sen hade jag artbetsmiljö lektion, där vi också fick sluta en timme tidigare, skit bra, sen hade vi ingen svenska, så jag fick alltså sluta skolan fyra timmar och trettio minuter tidigare, haha snacka om bra :D fast vi brukar typ ha så.. sen så åt jag någon spya i matsalen sen kom "kines"marcus och hälsade på mig :D sen så planerade jag lite projekt med camilla och nu står jag på jobbet, börjar bli sjuk :( har ont överallt, ska snart åka hem och ta en fotoläxa på min granne, sen så ska jag sova och kolla film resten av dagen, med chips och dippa :) tjockis.. ska kanske tatuera mig snart ocksåååå :D måste komma på någon riktigt snygg sak jag ska ha bara, som jag inte kommer tröttna på, om ni vet ngt riktigt snyggt får ni gärna kommentera :) men nu ska jag dra mig..

image713
min söta bebis :)

Kommentarer
Postat av: EVELINA

HANNA SKA VI TATUERA OSS TILLSAMMANS?
JAG KOMMER FAN GRÅTA SÖNDER :(

2007-11-21 @ 10:58:15
URL: http://HTTP://EEEVELINA.BLOGG.SE

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0