a lot of you

Igår jobbade jag till 17.00, senare gick jag, min syster och sanna ner till stan en sväng, sen när vi vänta på bussen kom markus också, så åkte vi hem, va ensamna hemma så kolla vi lite på tv och film, med chips & godis ;D mys ! Sen blev jag så jävla övertrött och markus tyckte verkligen att jag var jätte rolig, hahaha ;D sen blev de nannibanni med baby <3 skulle upp rätt tidigt imorse, fy va trött ja va :S helt sinnes.. inget va öppet på stan heller så jag kunde köpa frukost, sen såg jag en sak som nog borde vart en hemlighet, men jag fick er ;D haha hemligt vad! Evelina ringde mig nyss också, hon skulle på dop och va lite nervis, så fick jag reda på en sak som ska jobbas på nu, bara för att evelina är bäst då vah ;D Jobbar till 17.00 idag igen, sen blir det hem och bara ta det lugnt äta jävligt god mat och snosa tv hela kvällen med massa klementiner, för er som inte visste det är jag besatt av den frukten ;D haha intressant.com ! skriver kanske mer senare..


Kissssses <3

image653

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0