all good things come to ....

Fredag: var hemma och käkade räkor, chips & kollade på idol med pappa, så vart det lite dumma grejjer som hände mellan mig & markus :( sen så blev jag på lite surt humör så kollade typ på fredag hela veckan sen gick och la mig..

Lördag: pappa väckte mig tidigt och frågade om jag skulle med och kolla lsk-sundsvall, så drog vi dit ut och gjorde det, rättså spännande  match faktiskt.. :) sen så åkte vi hem och laga tacos, mums :D sen så drog jag ut och var med sandra & linn, jävligt kul va de faktiskt :D

Söndag: så väckte pappa mig tidigt igen, för jag tycker att halv 10 är tidigt, men i själva verket va ju klockan halv 9 så :P frågade om jag skulle med på design mässa :D så jag fixa iordning mig snabbt så åkte vi dit och min lillasyster också, såg jävligt coola grejjer, utomhus bubbelpool med massa ljusslingor i inne i ett hus typ, så kom de upp en tv ur poolen, lätt att jag vill ha :D fyfan.. sen så drog vi till ett ställe där man fick äta hur mycket mat man ville, blev hur mätt som helst, sen så åkte vi hem för jag skulle jobba, så ringde markus, som tur var, har inte pratat sen i fredags :( saknar han jätte mycket, men vi är inte sura eller ngt på varann längre så det känns jävligt bra :D så bestämde att jag ska hem och mysa med han sen :)

Ska kanske till Stockholm i veckan, hoppas som fan :) och på fredag ska jag på Maskerad fest, har ni några förslag på va jag kan klä ut mig till eller? :D haha..

THERES STEFFI & EVELINA ÄR BÄST <3
GRATTIS TILL ETT ÅR STEFAN&VINCENT! :D



image683

Kommentarer
Postat av: Vendela.

Hm, kolla de här: sans serif, Arial,sans-serif. Kan vara någon av dom, haha. Jag suger verkligen på design och sånt..

2007-10-29 @ 16:13:03
URL: http://frokenrundberg.blogg.se
Postat av: STEFANIE

TACK BEBI

2007-10-29 @ 17:34:04

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0