BRAND!

Klockan var ca. 01.00 igår kväll då det ringde hem till oss och jag svarade, då det är en kille som frågar om vi äger euronics (det som ligger vägg i vägg med vår butik) men vår butik och euronics delar lastbrygga då skrek han "det brinner, det brinner" ..ja bara "vart brinner det?" hela lastbryggan & in i deras förråd, som ligger dörr i dörr med vår, haha han gjorde mig skit rädd :P sen fick pappa åka ner..

OCH LIXSOM KOLLA FILMEN SOM JAG OCH THERES GJORDE I FÖRRGÅR, BRÅKA INTE MED OSS - EURONICS! HAHA SCARYYYYY! PUNDARE SOM LÄSER MIN BLOGG ELLER? FÖR DET VAR PUNDARE SOM TÄNT PÅ!!!

..Sen skulle jag iallafall gå & lägga mig, så frågade Markus om jag kunde komma till han, så skulle ändå min bror & hans kompisar ner till stan & festa, så ja åkte ner och hoppade av på vägen, så va inte Markus hemma så ja fick gå & möta han :P skit trött va ja & ja skulle upp & jobba imorse också.. Så när vi kom hem till han så ringde hans kompis & fråga om vi skulle komma ner till stan och älskling ville såååå gärna ;D så snäll som ja är så gick vi ner en snabbis, sen när jag väl kom hem med hopp om att få sova kommer Markus bror och hans kompisar hem, väcker oss och gör mig rättså pigg igen, haha roliga ! ;D nu har ja iallafall kommit till jobbet, det luktar lite creepy :/ kmr göra de i några dagar och ja va tvungen att gå över själva branden typ för att komma fram till dörrn, äckligt !

hanna högberg hjärta markus lekberg

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

ja lätt rätt åt henne, jävla fitta! fy fan va hon förtjänar att bli så jävla misshandlad så det inte är sant.! åh va jag hatar folk som gör sånna saker

2007-10-20 @ 12:18:43
URL: http://guldbarn.blogg.se
Postat av: EVELINA

HAHAHHAHA FYFAN VA LÄSKIGT ÄNDÅ MED FILMEN :O

2007-10-23 @ 09:46:54
URL: http://HTTP://EEEVELINA.BLOGG.SE

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0