dont give a shit

börjar bli lite roligare att skriva blogg nu :) rekord läsning igår tror jag att det var, 403 som läste :D jaja, just nu jobbar jag iallafall, theres kommer snart hit med mcdonalds till oss, jummy . . :D sen ska jag till min farfar en stund efter jobbet och sen träffa markus & kanske vara med theres eller ngt , kanske till gymmet också , fan är sämst på att dra dit :/ fast ja måste verkligen! jaja, annars blir resten av lovet lyckat :D ska kanske till stockholm, om inte blir det massa halloween mys med tjejerna och maskerad fest för tvillingarna på fredag, sen på lördag ska vi va me evelina, drar nog till kannan en sväng, sen fest kanske :D


image688image687

Kommentarer

VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0